Friday, June 14, 2013

Provinssirock 2013 - Perjantai


Heissulivei ihmiset.

Mistä teidän festivaaliperjantainne koostui?
Minulla se koostui siitä, että heräsin aamukasiksi ryhmäni kanssa raksailemaan ravintoloita loppuun. Ei ollut edes kovinkaan kiire. Viimeisen ravintolan aidan sain kiinnitettyä 3 minuuttia ennen porttien aukaisua.
Kävimme välillä Budo-Karin kanssa kodeissamme suihkussa ja sitten aloitimme hirveän fantastisen raksapäivystyksen.
Korjasimme Karin kanssa erilaisia "Voi jeesusmaria perkeleen perkele, tämäkin saatana nyt sitten" -tyyppisiä tilanteita. Myös Hermanni, Emppu, Säilä, Elpä, Vesku, Hietsu ja Jarkko päivystivät. Minä ja Jarkko, nuijasodan käyneet miehet, vertailimme siinä valitettavassa käsikähmässä saamiamme vammoja. Minulla esimerkiksi on keskellä pulleaa vatsaani sellainen kuoppa aivan navan kohdalla.

Välillä satoi. En pitänyt siitä. Oli kylmä kuin alilämpöisten nekrofiilien lumilinnassa pitämässä kokouksessaan.

Minun perjantaini koostui myös siitä, että minä laitoin kelmua juomalavojen ympärille noin klo 03.12 Itä-Saksalaisen naisten kuulantyöntöjoukkueen valmentajan näköisen ravintolapäällikön eli Sakun kanssa. Valitettavasti katseeni osui hänen persvakoonsa useasti kyseisen prosessin aikana. Juomat piti tietenkin peitellä sitten. Haimme pressua. Emme jaksaneet Sakun kanssa avata hänen autonsa taka-ovea, joten tungimme yhden pressun hänen Mitsubishi- merkkisen maastoautonsa siipikarjapuskuriin ja yhden erittäin märän pressun kuljetin sylissäni.

Nyt on sitten märät vaatteet ja nälkä. Söin vain suklaata, koska en jaksa muuta. Hei, nyt saatana oikeasti; voisiko joku simuloida huomenyönä tyttöystävääni ja riisua minulta märät vaatteet pois ja tehdä vihdoin sen saatanan voileivän? Ei tästä mitään tule. En minä pärjää yksin. Onhan se jo nähty. Lupaan upean illallisen siitä sitten. Goottipunkkarit älkööt vaivautuko. Nyt nukkumaan ja kympiltä ylös.

Tsippidii.
-Nevis-




No comments: