Saturday, August 10, 2013

Jurassic Rock 2013 - "Minä olen viettänyt enemmän aikaa puistoissa kuin moni puu"


Voi rakkaus.
Täydennän hieman eilisiä tapahtumia tässä vielä kirjallisesti: Kode onnistui lyömään itseään vasaralla sääreen ja ikkunalla käteen; itseasiassa koko ikkuna tippui saakuri vieköön ihan maahan asti ja karmi meni hirveän paskaksi. Kyseessä oli mökkimme ikkuna. Älkää kysykö.
Joakim ajoi useiden tuhansien kilogrammojen painoisella kurottajalla monien siideritölkkien yli. Hienoa Alfred.
Minä olen koko viikon pilaillut ihmisten kustannuksella käyttäen apuna suklaapisarakeksejä. Eilen hiivin nukkuvan Joakimin ylle käsissäni keksi, tuo paholaismainen jäynäväline. Ajattelin sijoittaa keksin Joakimin kalsareihin hänen siittimensä kohdille, koskapa Jokke nukkui haarat avoinna ja kalsarit esteettisen pulleina. Olin hyvin lähellä saavuttaa kauniin tavoitteeni, kun Joakim yhtäkkiä avasi silmänsä ja tuijotti minua hyvin intensiivisesti. Yritin leikkiä viatonta ja totesin vain "Moro". Syyllisyyden sävy kuitenkin loisti kasvoiltani ja Joakim huudahti yhtäkkiä: "Mitä vittua Nevanpää? Sulla oli joku jekku!" Jäin siis kiinni henkiset housut laskettuna nilkkoihini. Sellainen tarina se.

Olemme olleet Koden kanssa työparini nyt niin kauan, että annoimme jokseenkin vahingossa spontaanisti ja tilanteiden huumassa toisillemme hellittelynimet. Minä olen "Pullukka" ja Kode on "Holkkipolvi" tai "Pippelinussu". Ensimmäiseen nimeen hän jo vastaa. Tuon toisen kutsuhuudon operatiivisen toimivuuden optimaalinen saavuttaminen on ns.vaiheessa.

Tänään purimme ja siirsimme aitaa, sidoimme pressuja sinne tänne ja korjailimme kaikkia ihania asioita yliluonnollisen suloisella tavalla. Minusta oli luonnetta kasvattava kokemus sitoa saatana sateessa mansikkamuovia nippusiteillä ja seistä samalla jonkun assholen oksennuksessa. Kyllä kyllä. Jeps.
Mutta päivämmehän jatkuu ja päivystämme ja vastaamme ihmisten hätähuutoihin ja korjaamme ja fiksaamme.

Tässä keksimäni laulun lyriikat, jolla olemme aloittaneet monia aamujamme:
"Emätin ja siitin, niistä Luojaa kiitin. Penis ja vulva, rakkauden tulva."

Palataan taas asiaan oi te ihmisrotuun kuuluvat lukutaitoiset.
-Nevis-

No comments: