Tuesday, August 6, 2013

Jurassic Rock 2013 - Ibiza-tiistai


Terve höpönassuliinit.
Aamu lähti käyntiin kauniisti. Kämppäkaverini Hietsu yritti hyvää hyvyyttään herättää minut kauniisti laittamalla läppäristään Vivaldia soimaan. Minä olin sitten huutanut hänelle: "Viulut vittuun!" Voi minkälainen päivänsäde olenkaan aamuisin.

Minulla oli tänään työpaitanani Ibizalta humalassa ostamani liian iso, huonosti istuva hihaton paita, jossa lukee kultaisin isoin kirjaimin "IBIZA". Minäpä se vasta osaankin. Olen paras, tyylikkäin ja vittu paras. Poishan minut pitäisi täältäkin viedä.

Tänään minä, Kode ja Kimmo rakensimme telttoja ja kannoimme pari esinettä. Jotain vaijereita poikkaistiin kanssa. Tytötkin laittoivat telttoja. Emppu ja Siekkinen hakivat jotain Mannilla. Joakim ja varsinkin arjen sahasankari Hietsu tekivät puukäsitöitä ja veistoa. Sellainen työpäivä se. Kuuma oli ja on yhä kuin espanjalaisen villisian sisällä thermo-kalsariasusteessa.

Kode on minua kiusannut jo pari päivää. Toisaalta tuo kohtalon holkkipolvi välillä antaa myös positiivista palautetta. Kaksi vuotta sitten täällä Mikkelissä hän huudahti minulle romanttisesti:"Äläkä peittele sitä munaas!"

Avasin äsken aivan saatana tahallani kylmän oluen. Kohta taas rantalentistä ja saunaa ja uimista. Ravintola-Sakukin on jo tonteilla. Kylläpäs on nyt sitten kystä kyllän.

Eilen uin alasti järvessä kauniin yöllisen kesätaivaan alla ja annoin luvan haavoittuneella sydämelleni haaveilla jostain tyttö-ihmisestä: http://www.youtube.com/watch?v=Cv_j6BXeNGg

Huomiseen tontut ja taikurit.
-Nevis-




2 comments:

Unknown said...

Nevis. Tuo Etelä-Savon seireeni. Blogi, kuin laulua taivaasta. Seura... Hyvin kohtalokasta. -VuOhi

Unknown said...

Nevis. Tuo Etelä-Savon seireeni. Blogi, kuin laulua taivaasta. Seura... Hyvin kohtalokasta. -VuOhi