Tuesday, August 13, 2013

Jurassic Rock 2013 - "Hei nainen, sulla on VIP-passi mun henkilökohtaisille rakkausfestareille"


Hipsuli heissun.
Minä ja Kode emme tehneet tuntiakaan töitä tänään. Kode, tuo laiha Chewbacca, joutui lähtemään oikeisiin töihin ja minä nukuin pommiin ja sitten Petteri, tuo out-of-shape He-Man, tuli ilmoittamaan, että minun ja Joakimin, tuon laihan söpöyden Predatorin, piti pakata helvetin äkkiä ja hypätä Kivelän, tuon vaalean Ice T:n, kyytiin Jumper- merkkiseen pakettiautoon. Niin me teimme sitten. Matkustimme omalla porukalla tänne Seinäjoelle ja purimme Jumperin. Siellä oli kaikenlaisia esineitä: patjoja, kassalippaita, liivejä, lälläreitä, peilejä, hypotenuusia ja kosmonautteja.
Autostani, joka oli seissyt useita päiviä Rytmiksen pihalla, oli akusta loppunut virta. Sekin saatana vielä siihen sitten.

Tiedän kertoa absoluuttisena faktana ja yleistotuutena, että muu ryhmämme on pakkaillut koko päivän siellä Mikkelissä pakarat märkinä kahta kuorma-autoa ja sellaista. Siitä vielä kertoi äsken internet-yhteyden välityksellä Kimmo, tuo ihmisen kokoinen virnuileva Leprekauni.
Kimmolla on nyt kivaa lukea tätä, kun kerron, että eilen yöllä hänen nukkuvien kasvojensa äärettömässä läheisyydessä on heiluteltu kepeksiä eli skreboja ja naurettu niin saatanasti. T-Bag, baby! En koskaan missään olosuhteissa aio paljastaa ketkä ne kaksi meistä olivat, jotka kyseistä hienoa toimintaa yön varjoissa harrastivat. En koskaan aio kieliä Jokesta ja Kodesta!

Eilen yöllä ilon ollessa ylimmillään Johanna, tuo mustahiuksinen She-Devil, harjasi hiukseni ja teki minulle letit. Olin hirveän kivan näköinen sitten. Hän myös harjasi hieman rintakarvojani. Johanna myös letitti Hietsun, tuon rutiköyhän naisen Jim Morrisonin, hiukset.
Siekkinen, tuo rakkauden etulinjan lerppuhuulinen soturi, oli eilen upeasti humaltunut. Fantastista. Emppu, tuo Joulupukin karannut hip-hop poika, oli myös kivasti menossa mukana.

Siinäpä se sitten oli tämäkin festivaali. Aika väsyksissä sitä ihminen on. Aion silti käydä vielä tänään terassilla repimässä pari ruukkua Joken ja Koden kanssa.
Kiitos raksaryhmä teille. Rakastan teitä platonisesti niin perkeleen tavalla. Olette mussuja.
Kiitos äiti ja isä, että olen olemassa ja minulla on sen takia monasti hirveän hauskaa ja minua naurattaa. Oikein suu auki nauran usein.
Kiitos lukijakunta. Olette kauniita ihmisiä.
Nyt Nevanpään sulkakynä vaikenee taas. Palataan joskus jotenkin asiaan taas.

Siitä minulle ja Kodelle pari biisiä: http://www.youtube.com/watch?v=fp1FUZEXP7k ja http://www.youtube.com/watch?v=rYJ_4n6znMo

ja tästä tämä sama upea laulu, jonka tahtiin festivaalikesä lähti. Se on omistettu raksaryhmälle ja naisille: http://www.youtube.com/watch?v=LBRIYO-xBek


Näkemiin.
-Nevis-



No comments: