Friday, February 27, 2009

Pommikoirien sytkäleikit

Jeipsistä jei naaraat ja urokset.

Olin keskiviikkona Varttibaarissa. Siellä oli myös sympaattinen ystäväni ja paikallinen muusikkokuuluisuus Tuppu Virkavallasta. Hän pyytämällä pyysi, että hän saisi joskus palstatilaa edes jossain ja lupasin hänet nyt sitten mainita blogissani. Tuppu on herkkä kaveri ja epäilimmekin, että hänen bänditoverinsa eivät näe Tupun suvereenisten punkbassotaitojen takaa sitä oikeaa ihmistä, sitä lempeää ihmisjättiläistä mikä hän sielussaan on. Tupun siittiöt myös uivat hyvin, koskapa hän on kaksi lasta maailmaan siittänyt. You go Tuppu!

Sain niin kovan krapulan aikaiseksi, että jouduin pahasti luistamaan roskaruokadieetistäni ja niinpä tuli vedettyä koko päivä pizzaa, jäätelöä, hampurilaista ja karamelliä. Olen huono ja selkärangaton paskiainen ja olen nyt päättänyt ryhdistäytyä ja vähentää olennaisesti baarireissujani.

Sen olen huomannut, että minulla on elämäni aikana ollut varpaista enemmän haittaa kuin hyötyä. Olen ne usein lyönyt kipeästi vaikka mihinkä pintoihin, mutta harvemmin tarttunut niillä yhtään mihinkään.

Tämä oli tässä.
-Nevis-

4 comments:

Unknown said...

no onhan se nyt hei kuitenkin pystyssä kävely huomattavasti helpompaa varpailla - sitä teet kuitenkin lähes joka päivä.

mieti nyt vaikka ankkoja tai sorsia - ei ole perkele soikoon helppoa se meno niillä jaloilla.

Nevis said...

Arvasin, että joku ottaa realismin kehiin ja pamauttaa tämän faktan silmille. Ymmärrän kyllä varpaiden funktion kävelyprosessissa; olen vaan lyönyt niin kovin usein kyseiset ulokkeet valtavaa kipua tuottavasti, että oksat pois.

Unknown said...

kaikenlainen kipu on kyllä perseestä - en pidä siitä. ymmärrän täten myös pettymyksesi varpaisiin, mutta kyllä se hankalaa olisi ilman niitä.

mokamake said...

tuppu on kyllä hieno mies!
tossa taas männä iltana naurettiin vallan vedet silmissä kun muisteltiin tupun parhaita keikkareissuilla. tuli kirkkoon mies ja lapsi.