Saturday, January 24, 2009

Haaste

Marko Kivelä; ystäväni, pomoni ja entinen luokkatoverini on kiistatta kova jätkä. Mutta hänelläkin on ennakkoluuloja. Hän nauttii viihteestä, joka on kosketuksissa oikeaan elämään ja hän suhtautuu penseästi yliluonnollisiin aiheisiin (tästä varmaan ainoana poikkeuksena Star Wars). Minä taas pidän eskapistisesta viihteestä ja en diggaa esimerkiksi urheilupeleistä ollenkaan. Marko taas nauraa avoimesti lautapeliharrastukselleni; pitäen kyseisiä pelejä erheellisesti roolipeleinä.

Asiaan: Haastan Markon pokeripeliin (koska se on neutraalia aluetta molemmille).
Pelin voittaja saa pakottaa toisen pelaamaan oman mieltymyksensä mukaisia pelejä. Häviäjä ei saa osoittaa mieltä eikä pilkata voittajan valitsemaa pelikokemusta. Eli: Jos minä häviän, voi Marko pakottaa minut vaikka johonkin rallipeliin tai jalkapalloiluun. Jos Marko häviää, on se lautapelin paikka; olen lempeä kundi ja Marko saa tällöin valita pelin kokoelmistani.

Odotan Markon vastausta missä tahansa muodossa.

Näin.
-Nevis-

2 comments:

Unknown said...

ai saatana. ilmassa kihelmöi deathmatchin tuntua.

mokamake said...

vastaukseni olen antanut.
mutta lisättäköön, että kyllä minä pidän muustakin kuin star warsista. esim alienien kolme ekaa osaa oli hyviä ja 2001 avaruusseikkailu on ihan parasta. lisäksi pidän kahdesta ekasta x-men-elokuvasta ja jopa spidermaneista.
eskapoin kuitenkin lähinnä masturboidessani ja katsoessani komedioita.
sori nyt jos en ole ns babylon5-koulukuntaa.