Wednesday, December 30, 2009

Nuuttipukki tulee pian ja vie joulun pois

Nå men hej.

Edellisessä elämässäni olin hovinarri Englannissa. Tulevaisuudessa olen Inkvisiittori, joka jahtaa ulkoavaruudellisten rotujen kanssa veljeileviä ihmisiä. Tässä ja nyt olen aika average-kundi moraalin suhteen; saavutuksiltani ja ihmisarvoltani olen sitä luokkaa, että minuun voi huoletta yhdistää useita erilaisia negatiivisia adjektiiveja. Joka tapauksessa täytän tänään vuosia. Olen sankari ja ihana sellainen. Olen lutuinen pikku paska, jota kaikista humaanisista virheistä huolimatta on mahdotonta olla rakastamatta. Ihmiskunta, avatkaa sydämenne minulle.

-Nevis-

1 comment:

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!