Tuesday, January 4, 2011

Kondorikotkan kynsissä saattoi yhä nähdä jälkiä kamppailusta aavikkokäärmeen kanssa

Kato hei vaan.

Uusi vuosi on alkanut. Jotkut ihmiset tekevät uuden vuoden lupauksia. Minä teen yhden; minusta tulee tänä vuonna noin 12% parempi ihminen kuin edellisenä vuonna.
Kuten kaikki tietävät olen ihmisenä huono ja miehenä kovin heikko, joten tämä parannus tulee tarpeeseen. Yli 12% ylittävää parannusta en uskalla luvata, koskapa lähtökohdat on mitä on.

Huumori on tärkeä osa psyykettämme. Viimeiset kolme vuotta elämästäni olen käyttänyt komiikan saralla vähäeleisen kyynisen sarkasmin parissa. Ei ollut onnistunut tuo kokeilu. Ihmiset eivät ole tajunneet; tosissaanhan on sanani otettu ja sitten on supistu vakavissaan. Siis herranjumala; minullahan menee ihan hyvin; elän hyvinvointivaltiossa, minulle maksetaan ysipallon pelaamisesta ja täs mä vaan meen.

Aion jälleen omaksua ruotsalaisilta sukujuuriltani lapsellisen positiivisen elämänasenteen ja tuon elämääni lisää perinteistä slap-stick sekoilua. Aion ottaa enemmän käyttöön ihania lauseita kuten "Ou rait!" ja "Poweria!" Esim. en enää mene päiväunille, vaan otan "power-napit".

Olen kuin feenix-lintu, joka nousee omasta tuhka-munastani korkeuksiin uljaiden liekkien hyväillessä veltostunutta vartaloani!! Siis tyyliin aivan tajutonta! Apua!!

Sarkasmi ja musta huumori jääkööt silti myös osaksi persoonaani.

Nyt kysyn sinulta rakas blogini seuraaja. Miten jaksoit lukea tämän insertin loppuun asti? Minä en olisi jaksanut. Tämä oli lähes täysin kammottavan huono blogimerkintä.

-NEvis-

1 comment:

Anonymous said...

Sulla on Nevis hyviä kysymyksiä.