Tuesday, September 15, 2009

Haastatteluja

Hei!
Taistelutoverini Marko Kivelä on upeassa blogissaan (http://www.mokamake.blogspot.com/) haastatellut kovimpia kajarijätkiä. Idea on loistava, joten haluan heti matkia. Valitettavasti en tunne juuri ketään, joten olen meedion avulla ottanut yhteyttä kolmeen historian suurmieheen. Tässä heidän haastattelunsa.

Josef Stalin

Nevis: Moro Josef, miten menee?
Josef: Ei kai tässä.

N: Jos olisit puu, mikä puu olisit?
J: Hmmm, varmaan ihan mänty. Tuoksuu kivalta.

N: Mikä on Ibizan yökerhoista paras?
J: Kyllä se on Es Paradis. Se on lähellä San Antonion keskustaa ja siellä on übercooleja vesibileitä.

N: Miten hoidat viiksiäsi?
J: Ihan trimmaan pari kertaa viikossa kynsisaksilla.

N: Jos saisit valita, mikä olisit Marvelin supersankareista?
J: Ehdottomasti Thor. Se vasarajuttu on se mistä meitsi diggaa.


Albert Einstein

N: Kato Einstein, what´s up dude?
E: Täs vaan oon ja hengaan.

N: Vieläkö näyttelet kieltä?
E: Ehdottomasti! Varsinkin tiistaisin.

N: Mikä on Ibizan yökerhoista paras?
E: Privilege! Jumalauta se on hieno mesta.

N: Pidätkö enemmän bruneteista vaiko blondeista?
E: Mulle käy kaikki kuumat kissat. Tänne vaan, meikä hoitaa.

N: Jos saisit valita, mikä olisit Marvelin supersankareista?
E: Aika vaikee, aika vaikee...Varmaan kuiteski Ultron, sillä on kuitenkin tuhoutumaton adamantium-keho.


Winston Churchill

N: Hei Winston, mikä meininki?
W: Mitä vittua? Puhuttele mua pääministeriksi.

N: Hei kamoon Winston, relaa vähä, anna kato vähä löysää, chillaa..
W: Miten sä voit puhua mulle noin? Kuka perkele sä luulet olevasi, hä?

N: En juuri kukaan. Ajattelin vaan ihan kato haastatella sua.
W: Ei onnistu saatanan puudelitukka. Mä lähden meneen. Hei hei paska.

N: Öö.. hei ny sitte.


Tälläista jännittävää tällä kertaa. Palataan.
-Nevis-

2 comments:

mokamake said...

Pitäisköhän sun käydä vähän juttelemassa jollekin kivalle sedälle vähän.

Nevis said...

OK. Tulen tässä joku päivä kylään, sä olet kiva setä!